bakuganım çok yamuk

Aşağa gitmek

bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından bakugansok Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:20 pm

konu belli bakuganım uzadımı yamuk oluyo ne yapmalıyım pig

bakugansok

Mesaj Sayısı : 90
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından Magic_ Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:22 pm

KARDES BENİM BAKUGANIM 4 CM SEN HALİNE SÜKRET

Magic_

Mesaj Sayısı : 37
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından bakugansok Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:22 pm

benimki dönüyo bana giriyo o kötü işde Sad

bakugansok

Mesaj Sayısı : 90
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından Bakugan ConTroll Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:23 pm

BAKUGANINI DÜZELTMEN İÇİN 18 FAHİŞE SİKMEN LAZIM. BAŞKA ÇAREN YOK...

Bakugan ConTroll

Mesaj Sayısı : 18
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından bakugansok Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:24 pm

bağrıyo ya bunlar Sad

bakugansok

Mesaj Sayısı : 90
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından Bakugan ConTroll Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:24 pm

BEN BAĞIRMAM!!! BEN 15 KİŞİYE SALDIRMIŞ ADAMIM! ÇÖKELTİCİ ÇETEM VAR AMK HEPİNİZİN BİNGÖLE DÜKKAN İSTİYOM

Bakugan ConTroll

Mesaj Sayısı : 18
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: bakuganım çok yamuk

Mesaj tarafından bakugansok Bir C.tesi Haz. 05, 2010 3:26 pm

dükkondamı istiyom olur heryerde sokarıöm Suspect

bakugansok

Mesaj Sayısı : 90
Kayıt tarihi : 05/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz